Jij wilt details? Wij zijn analytisch.

Secretariële ondersteuning

Bent u een startende ondernemer die administratieve activiteiten uit handen wilt geven óf kampt u met onderbezetting van uw secretariaat, dan bent u bij ons aan het juiste adres. Zo zijn er nog vele situaties op te noemen waarin u onze ondersteuning kunt gebruiken.

Onderbezetting en/of overbrugging

De continuïteit en kwaliteit van uw secretariaat zijn gewaarborgd als uw secretariaat tijdelijk "onbemand" of onderbezet is. U kunt ons oproepen tijdens afwezigheid (wegens ziekte, vakantie- of zwangerschapsverlof) van uw secretaresse. Als uw secretariaat tijdelijke extra ondersteuning kan gebruiken. Of ter overbrugging van een periode die zich voor kan doen bij een"wisseling van de wacht".

Gedeeltelijke ondersteuning

Heeft uw organisatie (nog) geen behoefte aan een (extra) full-time secretaresse? Maar u wilt wel gedeeltelijk of voor specifieke secretariële taken de ondersteuning van een ervaren secretaresse? Dan kunt u op flexibele wijze gebruik maken van onze diensten.

Projecten

Wanneer uw secretariaat of u zelf door de omvang van de reguliere werkstroom, tijdgebrek heeft om een bepaald project of evenement in goede banen te (laten) leiden, kunnen wij op projectbasis een goed alternatief zijn. Het "even" organiseren van een klantenbijeenkomst kost vaak meer tijd dan in eerste instantie gedacht wordt, want je doet het goed of je doet het niet.

Door gebruik te maken van deze nieuwe activiteit, heeft u uw handen vrij voor uw core-business.

Een kleine greep uit de soort activiteiten waarvoor u een beroep op ons kunt doen:

  • verzorgen van correspondentie, verwerken van inkomende en uitgaande post;
  • verzorgen van de acquisitie-administratie;
  • agendabeheer van directie;
  • archiveren en archiefbeheer;
  • notuleren van vergaderingen en het verzorgen van de distributie van de notulen;
  • aannemen en doorverbinden van inkomend telefoonverkeer;
  • beheren huisstijl;
  • beheren pand;
  • maken van Word-templates;
  • verzorgen personeelsblad en andere commerciële uitgaves;
  • verzorgen presentaties, evenementen;
  • voorraadbeheer, bestellen en inkopen van kantoorartikelen, drukwerk, folders en relatiegeschenken;
  • alle voorkomende administratieve werkzaamheden zoals factureren, inboeken facturen, debiteuren- en crediteurenbewaking;
  • correcte afwikkeling personeelszaken zoals wagenparkbeheer, registreren verlof- en ziektedagen